Meet the Ben Ji´s brothers : Bertil,Bart,Bibi,Bodil,Bartolomeus (just examples ;) )

Hmmm :)

...with Golden Delicious... :)

Omppufarmarin pipa :)

Isoveljet & Pikkuveljet / Little Brothers aaand Big Brothers

One version of what kind of farmerdoll-mittens could be...Brother Bernard & his sis Bianca...makes 7B already

Toisenlainen versio farmarilapasista...voiis olla...veli ja sen sisko :))

Aand of course there´s little brother B? and little sister B??

No ja tietenkin ne asiaankuuluvat pikkupeukkuveli ja pikkupeukkusisko nimeltään B? ja B??

Aaand Gnome Wldrf got his hands to whisp :)) Hi-hi´s to Zod :)

(next time he´ll have legs to kick ;) and some furrythings to face maybe...)

Ja viimeiseksi yksi Wee niinkuin Wlfrd joka sai kädet vispattavakseen..heiheiheisunhoo...ja jons sitten kohta ois jalat joilla hmm nojoo...ja ehkä karwaa naamaan taisittenei...

 

Siinäpä sitä soppaa kerrassaan :)

Ok,today´s B5 to B7 -soup is ready,next time another cookings :))

Happy Wednesday/ Hauskaa Keskiviikkoa :)