...ssa on vikana,vai onko se vaan asennekysymys?

Jooskus aikoinaan yli kaiken inhosin ex- edustajani tuumailuita-arvailuita-inttämistä-vaikkamitä hänen kuittaamallaan sanalla: asennekysymys...varsinkin kun odotin tukea ja kannustusta...hää kuittas vain sanalla asennekysymys,silloin ja ehkä vielä tänäänkin olen valmis syöttämään "asennekysymykset" sitä tarjoavan henkilön kulmakarvojen periperän kauimpaan nurkkaan saakka ja voimalla :))

Nooh,sitä edellinen edustajani sanoi joka asiaan että otan kaiken liian henkilökohtaisesti...no totta helv...ssä otan!! Minun työstä kysymys,minun käsieni tuotosta ja aivoituksistani,minun tarinastani joten jons esmes maksut myöhässä tai muuta niin ensimmäisenä tietenkin tulee mieleen että mitä pahaa minä olen taaas tehnyt! Minulla kun ei ole muuta tulonlähdettä...mitä jos normi palkkalaisen palkka ei sovittuna päivänä saapuisikaan tilille, eikö se olisi suht katastrofin paikka,mitä!!... Edelleenkin olen äärettömän tarkka kaikista raha-asioista,ja jok ei hoida asioitaan kuin tanssi,saa minun puolesta painua kukkumäen taakse ja hyvällä omalla tunnolla.

Joten tyydyn vaan tuumimaan: pah,son maanantai :))

 

Nii että niille jotka valittavat että ei kirjoitusta,pelkkiä kuvia... haha :))

Ja sitten pari kuvaa :)

:

Mustapohjainen Neliöpipa Turkoosilla traktorilla kuskineens

Blackbased Square-hat with turquoise traktor (orwhatever)

...sorry,I totally forgot to translate that text in beginning but...actually nothing new,just monday-grrrr´s with past & present or how it should say...totally Monday :))

And one other pic:

Dark Blue Square-hat with red "machine" :))

Ja tää on sitten tummasininen neliöpipa punasella masiinalla :)

ja tässäpä tämän maanantain...yksi pst: Daisyyn&Doniin matkaa huomiseksi muutama vaaleapunainen resori ja poikien miniamppari-resori valkoisten resoripipain seuraksi,osoite kapteeninkatu 26,Helsinki ...ihan vaan winkwink että sinnepä sitten...

Hauskaa Alkanutta Wiikkoa Sinulle :)

Happy "this week" to You :)