Päivi-rontti Wirkkuu & tikkuu-blogilta haastoi kutimon kertomaan sen seitsemän totuutta,joten kuinkahan tässä nyt onnistuis...aaargh,jospa sitten kuitenkin omistajasta jotakin:
1. Olen käsityöläisyrittäjä
2. Jostain kumman syystä olen myös materialisti :)
3. Pidän piirtämisestä ja lukemisesta
4. Keräilen pehmoleluja ja kaikkea käsintekemiseen liittyvää
5. Jotain pohjalaista omaan: maalaan isäni valmistamiin puukkojen tuppeihin logoja ja eläinhahmoja
6. Olen melkein aina töissä,olen siis työnarkomaani ja siksi
7. Olen erakkotyyppinen, en siis mikään hirveä laumasielu

Ja sitten pitäisi haastaa myöskin...jaa-a...ketään blogaajista en oikeastaan tunne tai tiedä kovin hyvin koska tässä vasta opetellaan,joten en haasta ketään mutta jokainen osaltaan kertomaan senseitsemää jos vielä ei ole kertonut.
Hauskaa Sunnuntaita kaikille :)